Smallville sezon 8 bölüm 10 online izle...

Arkadaşlar bölümümüz hazır....ben bölümü çok beğendim , çünkü genelde ağırlıklı,clark-lois olayı işlenmiş =) zaten en çok istediğim olay budur....beklenildiği kadar çok fazla aksiyon beklemeyin...

Bölümde üç ilginç nokta dikkatimi çekti...

-lananın lex ile işbirliği yapması
-chloe'nin doomsday'e bakışı ve gülüşü
-en son lex'i görmemiz(gerçi görmüyoz tam olarak ama hissediyoruz)
bu üç sahne etkileyiciydi benim açımdan...

izledikten sonra yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim...

BÖLÜMÜN BAŞINDA , EL KAMERASI KULLANILDIĞI İÇİN ,GÖRÜNTÜ VE RENK BOZUK SANMAYIN...

İYİ SEYİRLER..

PART 1



http://video.yahoo.com/watch/3974858/10783302 @ Yahoo! Video


PART 2



http://video.yahoo.com/watch/3974864/10783434 @ Yahoo! Video



http://smallvilledizi.blogspot.com/
smallville online izle, smallville sezon 8, smallville sezon 8 bölüm 10 izle,smallville sezon 8 izle,

72 yorum

  1. AddictedtoSmallville // 17 Kasım 2008 00:47  

    Davis Chloe'nin evlenmesiyle deliye dönecek ve bu da onun transformasyonunu tetikleyecek ve düğünü basacak,Clark'a yerleştirdiği ters şamar aklımdan hiç çıkmıyor,yukardaki trailerin sonunda Doomsday Chloe'yi kaçırıyor :(,onu bunu bilmemde haftayı nasıl bitiricez :(,bu arada ADMIN Superman 2009 için link istemişsin "Supermanin farklı yüzleri"başlığına birşeyler ekledim bakarsın artık :).

    İyi geceler herkese

  2. Eklentileri.Blogspot // 17 Kasım 2008 01:03  

    oraya notu düştüm AddictedtoSmallville arkadaşım şimdi burdan konuyu deşmeyim burdan yeni bölümü konuşuruz çünkü..

    dediğin gibi haftayı biraz zor bitirecez...tek yapmamız gereken beklemek =)

  3. Adsız // 17 Kasım 2008 17:48  

    10. bölüm ile ilgili konuşçaklarımızın çoğunu 9.bölümde konuştuk aten :)

  4. Adsız // 18 Kasım 2008 00:08  

    iyi de süperman deki doomsday da geiyor.Ama bizim eleman hala clark kent:) uçmaya kostüm giymeye niyeti yok mu bunun:D

  5. Eklentileri.Blogspot // 18 Kasım 2008 00:14  

    malesef , süperman hikayesi ile smallville arasında bazı şeyler ortak noktada buluşamıyor...orjinale göre doomsdayle savaşırken süperman kıyefetini giymiş olması gerekiyordu...

    birde clarkın uçması telif hakları yüzünden şimdilik imkansız =)aynı şekilde kostüm içinde geçerli , hatta lois ile beraber olmasıda o şekilde =) biraz maliyetli telif haklarını almak....

    umuyoruz dizinin ilerleyen bölümlerinde bu sorun kalkar (ki kalkacağını sanmıyorum.)

  6. Adsız // 18 Kasım 2008 03:23  

    Bu konu tam bir belirsizlik aslında.Bende kostümün telif haklarıyla ilgili olduğunu düşünüyorum.Ama uçması ya da uçmaması telif haklarıyla ilgili değil çünkü zaten Clark bi kere uçmuştu.Hatırlarsınız belki Kal-el olarak dönmüştü ve Lex'in jetine girip taşı almıştı.Bölümün sonunda Jonathan Kent Clark'a uçmanın nasıl bir duygu olduğunu sormuştu.

    Ama uzun zamandır forumlarda dolaşan bir söylentiye göre Tom Welling dizi için anlaşma yaparken kesinlikle kostüm giymek istemediğini söylemiş ve buna göre kontrat yapılmış.Ben buna inanmıyorum ama inanan kişi sayısı çok :)

  7. Eklentileri.Blogspot // 18 Kasım 2008 04:42  

    valla 0bs arkadaşım 1kereye mahsus uçurdular clarkı, muhtemelen oda telif haklarındadır, belki uçuş başına para vermek zorundadırlar =) gece gece ne güzel şeyler geliyor aklıma(saçma yane)

    son cümlene ben inanıyorum , çünkü fiziği bana göre pek müsait değil kostum için..

  8. AddictedtoSmallville // 18 Kasım 2008 08:55  

    Dün Superman:Doomsday çizgi sinemasını izledim, açıkçası hiç tatmin etmedi. Bir 5-10 dk dövüştüler,Doomsday Superman'i bayağı bir patakladı en sonunda Superman bunu atmosferin dışına çıkarıp hızla yere çakıldı ikisi ve bitti,dedim bu mudur?:S.Koskoca Doomsdayin işi pat diye bitti.Umarım dizide böyle olmaz

  9. AddictedtoSmallville // 18 Kasım 2008 09:36  

    Arkadaşlar bunu belki biliyorsunuz,belki de ilk kez duyacaksınız ve beni öldürmek bile isteyebilirsiniz ama üzgünüm 10.Bölüm "Bride" sezon ortası finali olacakmış ve Ocak 2009'a kadar ki onunda tam tarihi belli değil yeni bölüm olan Legion yayınlanmayacak.Brainiac Chloe'ye takmış durumda ve bedenini ele geçirecekmiş yani Brainiac geri geliyor Cast'da da var bölüme Legion denmesinin bir nedeni var Süper Kahramanlar Liginden 3 tane Kahraman gelecekten günümüze geliyor ve Brainiac'ı Chloe'nin bedeninden çıkarmak için uğraşacaklar,bu arada 10.bölüm için Oliver Lex'in Cuba'da saklanıyor olabileceğini keşfetmiş hadi hayırlısı. Benden şimdilik bu kadar

  10. AddictedtoSmallville // 18 Kasım 2008 10:19  

    http://images1.wikia.nocookie.net/smallville/images/7/72/Tree.gif Bu da Superman'in soy ağacı :D

  11. Eklentileri.Blogspot // 18 Kasım 2008 14:28  

    AddictedtoSmallville arkadaşım yine döktürmüşün =)

    10. bölüm için sezon ortası finali olucak demişin , ben ilk defa duydum...eğer böyle bişi olursa hiçde fena omıyacağını düşünüyorum..bazen verilern aralar heyacanı arrtırır,reytingi artırır..bu yönden baktığımda dizi için iyi olacağını düşünüyorum....ama nasıl bekleriz onu bilemem =)

    bu arada soy ağacıda maşallah yani =)

  12. Eklentileri.Blogspot // 18 Kasım 2008 14:34  

    bu arada doomsdayin çizgi filminden bahsetmişin , tabi orda olaylar yaklaşık 1 saate sığdırılmış, dizide mutlaka uzun olucak...sezon sonuna kadar doomsdayı göreceğiz kesinlikle...1-2 ay önce bende izlemiştim , aslında işleniş olarak fena değil , ama çizgi olması olayların kısa sürmesi bakımından ehh işte diyebiliriz...

    ben burdan linki vereyimde online izlemek arkadaşlar varsa izleyebilirler..

    http://www.direkizle.net/yabanci-filmler/2007/dvd-dizi-divx-yabanci-yerli-superman-doomsday-film-izle-indir.html

  13. AddictedtoSmallville // 18 Kasım 2008 16:28  

    :) Evet 10.bölüm sezon ortası finali olacak, sanırım seninde yukarda eklediğin trailerin son sahnesi (Doomsday'in Chloe'yi kaçırdığı sahne) bölüm finali, Legion kesin olarak 2009 Ocak ta yayınlanacak ama tam olarak tarih kesin değil (Ocak başı mı?ortası mı?)Ayrıntılı bilgi bu linkte :)
    http://smallville.wikia.com/wiki/Season_8

    Bu da yayınlanan yeni bir trailer. Oliver, Clark'a Lex'in yaşadığını söylüyor.

    http://www.movieweb.com/news/NENtGRQUPcKPSQ

    Siz Smallville severlere bir faydam dokunuyorsa ne mutlu bana...

  14. Eklentileri.Blogspot // 18 Kasım 2008 17:03  

    insanın ing. iyi olması ne güzel bişi gerçekten...gerçekten güzel bilgiler teşekkür ederim..

    bu arada AddictedtoSmallville arkadaşım eğer istersen burada yazar olabilirsin , bu tür bilgileri direk konu olarak açabilirsin....eğer istersen iletişim bölümünden bana mail adresini gönderirsen seni yazar olarak ekleyim...bu tür bilgileri yada ilginç olan dikkatini çeken her türlü konuyu açabilirsin...ben böyle iyiyim dersen seçim senin..

    tekrar teşekkürler..

  15. AddictedtoSmallville // 18 Kasım 2008 18:00  

    ADMIN gönderdim sana mail adresimi, yaptıklarım yapacaklarımın garantisidir devamı gelecek "AddictedtoSmallville Geliyor" hehe :)

  16. Eklentileri.Blogspot // 18 Kasım 2008 18:21  

    onay mailini yolladım..hayırlı olsun..

  17. AddictedtoSmallville // 18 Kasım 2008 18:23  

    çok teşekkür ederim :)

  18. Adsız // 18 Kasım 2008 18:29  

    önceki sezonlarda da diziye ara verilmişti. Bu arada additectosmallville tebrik ederim :)

  19. Eklentileri.Blogspot // 18 Kasım 2008 18:36  

    umarım ara olumlu bir şekilde diziye yansır Itml arkadaşım...gerçi lostda ocak ayının sonlarında ekrana geri dönüyor, umarım bi çakışma olmaz...

  20. AddictedtoSmallville // 18 Kasım 2008 19:48  

    ltml çok teşekkür ederim :)

  21. AddictedtoSmallville // 20 Kasım 2008 18:55  

    Sabah karşı Amerikalı Smallville sevenleri 10.bölümü izliyor olacaklar napsak Amerika'ya mı gitsek :D

  22. Adsız // 20 Kasım 2008 19:25  

    daha önce ingilizcen iyi olmadığı için alt yazı çıkmadan izlemiyordun :D amerikaya gitsen nolcak :D

  23. Adsız // 20 Kasım 2008 19:26  

    yoq yaw seni admınle karıştırdım özür dilerim :D

  24. AddictedtoSmallville // 20 Kasım 2008 19:32  

    önemli değil

  25. Eklentileri.Blogspot // 21 Kasım 2008 01:13  

    olur böle karışıklıklar =) Itml'nin dediği gibi ben gitsembile hiç bişi değşmez , malum beklicez napalım =)

  26. Adsız // 21 Kasım 2008 03:15  

    Pekala Merakla beklenen bolümümüz ne zaman burda olur acaba arkadaslar... Site gercekten Güzeel emegi gecenler ; sağolun...

  27. Eklentileri.Blogspot // 21 Kasım 2008 03:42  

    yorum için teşekkürler "adsız" arkadaşım...eğer alt yazıyı erken yetiştirirlerse cumayı cumartesiye bağlayan gece burda olur...ama alt yazı geç yayınlanırsa cumartesi...

  28. Adsız // 21 Kasım 2008 15:05  

    smallville için imdb sitesinde bölüm yayın tarihleri verilmiş. birde 8:11 15 ocakta yayınlanacak diye bir haberi var sitenin. sanırım ocak şubat mart aylarında 1er bölüm yayınlayacaklar :)))

    Season 8, Episode 11: Legion
    Original Air Date—????
    Season 8, Episode 12: Bulletproof
    Original Air Date—February 2009
    Season 8, Episode 13: Power
    Original Air Date—March 2009

    yeni bölüm için imdbnin haberini okumak isteyenler için yapıştıralım haberi.(inglizce)

    21 November 2008 1:55 AM, PST | From Aceshowbiz | See recent Aceshowbiz news

    A glance of "Smallville" episode 8.11 has been revealed through a new preview below. It shows the new episode which is scheduled to air early next year featuring new heroes, new enemies, and new legends.

    With the title "Legion", the episode will feature three superheroes who are coming from the future life. The story goes further with the three superheroes traveling to the past in order to find and join Clark Kent, played by Tom Welling, in defeating Brainiac. Brainiac is the one villain who has taken Chloe Sullivan's body.

    Recurring actress Kristin Kreuk will make another appearance as Lana Lang on the episode along with guest stars, Alexz Johnson and Ryan Kennedy. The episode is scheduled to air on January 15, 2009 on The CW.

  29. Eklentileri.Blogspot // 21 Kasım 2008 15:22  

    11.bölüm ocakta bunu biliyoruzda , neden sonra aylık bi sisteme geçmişler şaşılacak bişey doğrusu =) umarım o şekilde olmaz...bilgi için teşekkürler...

  30. Adsız // 21 Kasım 2008 15:51  

    valla neden öyle yaptıklarını açıklamıyorlar ama sanırım küresel krize bağlarlar :) eskiden ne güzel film izlerdim rahat ederdim. nerden bulaştık bu dizi izleme olayına bilmiyorum ki :)) nalet olsun bu içimdeki dizi sevgisine :D

  31. Eklentileri.Blogspot // 21 Kasım 2008 15:55  

    yakında belli olur tam olarak , valla dizi sektörünü kriz vurmaz =)son zamanlar reytinglerde iyiydi aslında , asıl sorun ocakta LOST geliyor , sorun ondan sonra başlar diye düşünüyorum...

  32. Adsız // 21 Kasım 2008 16:28  

    Kriz vururda pek komaz onlara :)) Ocakta lost geldiği için çoğu o gelene kadar bitiriyor diziyi :)) Tüm bölümleri 2009 da yayınlanacak bildiğim kadarıyla kyle xy ve lost var. Hangisi daha fazla reyting alır bakalım :))

    bu arada 10. bölüm cevirisine indivx başlamış
    http://altyazi.indivx.net/smallville-8-sezon-10-bolum-turkce-altyazi/
    bu adresten takib edilebilir :)

  33. Eklentileri.Blogspot // 21 Kasım 2008 16:34  

    kyle xy'nin pek reyting alacağınıdüşünmüyorum müthiş bir ilk sezon , arkasından gelen 2. sezon tatmin edici değildi , ben 2.sezonda soğudum diziden diyebilrim..

    alt yazıyı takip ediyorum , bu akşam 22 den önce yayınlamaz indivx...

  34. Adsız // 21 Kasım 2008 17:46  

    artk cıksın su altyazıya very exciting yani :D

  35. Ercab // 21 Kasım 2008 17:57  

    Kyle Xy'yi dizi meraklılarından başka kimse bilmiyor ama lostu çoğu kişi biliyo ve izliyo o yüzden Lost geçer ama Kyle Xy daha bence daha güzel ve 2. sezonda lostun 4. sezonu kadar saçmalamadıkları kesin...

  36. Eklentileri.Blogspot // 21 Kasım 2008 19:08  

    adsız arkadaşım alt yazı geceye çıakr gibi gözüküyor , ben indivxi tavsiye etmiyorum aslında , divxplanet 1 gün geç çıkarıyor ama daha kaliteli oluyor......illede bu gece olsun diyorsanız alt yazı çıkınca upload ederim bölümü...

  37. Adsız // 21 Kasım 2008 19:36  

    admin esasında cıkan bolumlerı sansın varsa onceden ıngılızce altyazıyla upload etsen ingilizce bılen arkadaslar rahat etse daha onceden ızlese olabılır mı?.Sadece bir fikir.

  38. Ercab // 21 Kasım 2008 19:51  

    Şuanda Alt Yazı Durumu %60 Bir İki Saat Sonra Biter...

  39. Eklentileri.Blogspot // 21 Kasım 2008 20:17  

    adsız arkadaşım , ing upload etmem şuan mümkün değil...vakit sıkıntım var upload işlemi biraz zaman alıyor...

    ercab arkadaşım demiş 1-2 sate biter diye 12den önce bitmez heralde bu gidişle...

  40. Adsız // 21 Kasım 2008 20:26  

    ben dayanamıcam ya ingilizce izlicem :D

  41. Adsız // 21 Kasım 2008 22:42  

    altyazı kacta ya bu aksam olur mu

  42. Adsız // 21 Kasım 2008 22:51  

    alt yazı halen yetişmedi arkadaşım , büyük ihtimallde 12 gibi yetiştirirler...bu yüzden siteye eklememde gece en az 2 gibi olur...o yüzden beklemek isteyen arkadaşlarımız bekleyebilir , yada yarın siteye girdikelerinde izleyebilirler...

  43. Adsız // 21 Kasım 2008 23:42  

    TRaltyazı %99 biterse 2Saat sabırsızıyom bekliyom.. ;}

  44. ahmet // 21 Kasım 2008 23:51  

    admin kardeş alt yazı bittimi bu gün yüklenecekmi ?

  45. Eklentileri.Blogspot // 21 Kasım 2008 23:55  

    arkadaşlar altyazı az önce tamamlandı..malum bu saate kalınca siteye eklememde gecikecek...şuan alt yazıyı gömüyorum , 10 dakka sonra uploada başlıyorum...

  46. 1PUNISHER1 // 22 Kasım 2008 00:05  

    indivx pek iyi değil,yazım hataları çok oluyor ama divxplanet daha %10 malum smallville severler olarak bekleyemicez :)) Admin kardeşim ben bu siteyi geçen hafta keşfettim önceden 7.sezonu ismi lazım deil bir siteden takip ediyordum.8.sezonu indirerek izliyordum.Bu siteyi keşfedince gerek kalmadı.Ne kadar teşekkür etsek azdır.Bu arada ara verilmesi kötü olucak ya.Tam doomsday olaya karışmışken :)

  47. Eklentileri.Blogspot // 22 Kasım 2008 00:10  

    yorum için teşekkürler 1PUNISHER1 arkadaşım..alt yazıyı şöle bi gözden geçirdim, gayet başarılı geldi bana...normalde indivx pek başarılı olamıyor , ama zaten daha yeni sayılırlar , yawaş yawaş dahada kaliteli yapıyorlar.....bana sorarsanız ben yinede divxplanetteki alt yazıyı kullanmak isterdim , onlara güvenim sonsuz bu yüzden....ama ama ama işte burdan sıkıştırılınca mecbur indivxe kalıyorum =)

  48. 1PUNISHER1 // 22 Kasım 2008 00:24  

    Bu arada ilginç birşeyi paylaşmak istiyorum.Daha önceden 7.sezon son sezon olarak düşünüldüğünde bölüm isimleri açıklanmıştı ve şöyleydi :
    #7-1 "Bizarro"
    #7-2 "Lana"
    #7-3 "Return"
    #7-4 "Quiver"
    #7-5 "Freeze"
    #7-6 "Terra"
    #7-7 "Outsiders"
    #7-8 "Kara"
    #7-9 "Questions"
    #7-10 "Revenge"
    #7-11 "Knight"
    #7-12 "Finest"
    #7-13 "Supernatural" (Cross-Over Episode)
    #7-14 "Foundation"
    #7-15 "Elseworlds"
    #7-16 "Leagues"
    #7-17 "Livewire"
    #7-18 "Valor"
    #7-19 "Legion"
    #7-20 "Alias"
    #7-21 "Planet"
    #7-22 "Superman"

    Tabi bunların çoğu aynı kaldı.Çoğu da değişti.Ama 7x22yi gördüğümde gerçekten heyecanlandım.8x22 bu mu olucak acaba ? :) yorum sizin..

  49. Adsız // 22 Kasım 2008 00:34  

    tam olarak doğruluğu varmıki o bölüm isimlerinin 21 ve 22 özellikle

  50. 1PUNISHER1 // 22 Kasım 2008 00:36  

    Bunlar sonradan iptal olan 7.sezon isimleri.8.sezon çekilmeye karar verilince bu isimleri değiştirmişler

  51. Eklentileri.Blogspot // 22 Kasım 2008 00:54  

    1PUNISHER1 arkadaşım o bölüm isimleri spoilerdı , biri ortaya atmıştı , nette baya bi dolaşmıştı yani ben öle hatırlıyorum =) aslı yok yani....ayrıca superman ismini kullanamazlar telif hakları yüzünden..

  52. Adsız // 22 Kasım 2008 01:03  

    Biraz önce izledim 10. bölümü.Güzel bi bölümdü bence.
    Lana'ya zaten sinir oluyodum bu bölümden sonra daha çok sinir olmaya başladım.Daha fazlasını anlatmıyorum izledikten sonra anlarsınız ne demek istediğimi :)

  53. ahmet // 22 Kasım 2008 02:22  

    admin kardeş nezaman yüklenecek bilgilen dirirmisin?

  54. Adsız // 22 Kasım 2008 02:38  

    Admin acaba tam olarak ne zaman verecegını soylermısınız.Cunku yarınkı ıste uyur gezer olmayalım bir cevap verırsenız ona gore hareket edelım.

  55. Adsız // 22 Kasım 2008 02:46  

    arkadaşlar uploadım bitti ,şuanda yahoovideoda dönüştürülmesini bekliyorum ,dönüştürüldüğü gibi ekliyorum hemen..en fazla 10 dakka

  56. saverus // 22 Kasım 2008 02:54  

    off ya ne saçmalık 10. bölümde 2 ay ara vermek

    admin sen ekip kurda 11. bölümü sen çevir hem alt yazı beklemeyede gerek klamz direk türkçe dublaj :D

  57. Eklentileri.Blogspot // 22 Kasım 2008 03:00  

    =) tuttum bunu güzeldi =)

    valla beklicez saverus arkadaşım yapacak bişi yok , ben normalde 1 hafta zor bekliyorum , bilmiyorum nasıl olucak ne yapıcaz ama elden gelen bişi yok..

    bu arada bekleyen arkadaşlar heran ekleyebilirim...yahooyu bekliyorum halen...

  58. ahmet // 22 Kasım 2008 04:02  

    bölüm harikaydı nasıl bekleyecez gelecek bölüm için bilmiyorum teşekkürler admin kardeşim

  59. Adsız // 22 Kasım 2008 04:03  

    january 15 yanı ocak 15 cok zaman var bea

  60. Adsız // 22 Kasım 2008 04:09  

    teşekürler güzeel bi bölümdü en sonda gösterdikleri lex'midi acaba

  61. Eklentileri.Blogspot // 22 Kasım 2008 04:14  

    lex'di süleyman arkadaşım...Michael Rosenbaum dizide rol almıyor ama, bu şekilde hissettirecekler bize varlığını...

  62. Adsız // 22 Kasım 2008 12:48  

    cok ııydı ya ocaga kdr nasıl beklıycez hıc bılmıorm zor bır bekleyıs olacak ama deyecegıne ınanıorm

  63. Adsız // 22 Kasım 2008 13:14  

    valla 10. bölüm beni tatmin etmedi 2 ay nasıl beklicem onu düşünüyorum biraz daha aksiyon olsa daha iyi olabilirdi .

  64. Adsız // 22 Kasım 2008 13:24  

    #1 Survivor: Gabon CBS 12.62
    #2 Ugly Betty ABC 8.29
    #3 My Name Is Earl (8:00-8:30) NBC 6.75
    #4 Kath & Kim (8:30-9:00) NBC 5.47
    #5 Smallville The CW 4.77
    #6 Kitchen Nightmares FOX 4.46

    bunlar ratingler böyle devam ederse 9.sezon olabilir bence

  65. AddictedtoSmallville // 22 Kasım 2008 16:50  

    arkadaşlar aylık bölümler falan yok 15 Ocak!ta Legion'u 22 Ocak'ta da Bulletproof'u izleyeceğiz. Bölümün başından sonuna kadar Doomsday i ve aksiyon görsek açıkçası bana biraz sıkıntı gelirdi. Çok güzel bir bölüm ben beğendim, ayrıca karanlıkta Doomsday'i tam göremedim :D
    Ayrıca Legion'dan bir fotoğraf sizlere

    http://smallville.wikia.com/wiki/Image:Legion.jpg

  66. Adsız // 22 Kasım 2008 19:06  

    Admin arkadaşım ilgini çeken o 3 noktadan chole'nin doomsday'e bakışı ve gülüşünün nedeni brainiac'ın chole'yi ele geçirmesi ya da ele geçirmeye başlaması.

    15 ocağa kadar nası sabredicez yaw.

  67. Eklentileri.Blogspot // 22 Kasım 2008 19:23  

    tabiki o şekilde 0bs arkadaşım , ama çok anlamlı ve sevimli bir gülüşü vardı..etkileyiciydi yani....

  68. Unknown // 22 Kasım 2008 19:53  

    güzel bi bölümdü emeğine sağlık. son anda lex'i gördük de ondan çıkan o kablolar, hortumlar da neydi?? kalede bazı güçler mi kazandı aceba??

  69. Eklentileri.Blogspot // 22 Kasım 2008 20:24  

    güç olarak değilde , şuan bir nevi yaşam ünitesine bağlı...

  70. Adsız // 22 Kasım 2008 23:45  

    çok pis heyecan yaptım yaaa..elim ayağım titrio resmen.lananın saçları olmamış beğenmedim.lexi görmek çok heyecan vericiydi...neyse izlemeyenler vardır belki daha.konuşmıyım ben o yüzden fazla :D

  71. Adsız // 31 Aralık 2008 12:54  

    paylaşımların için teşekkürler. eline bilgine sağlık.
    8. sezon 1. bölüm ve 8. sevon 9 ve 11. bölümlerinde ''Oops. Video not available '' diye hata veriyo izleyemiyorum. prolem benim makinadamı yoksa sistemdemi? bilgi verirmisiniz. şimdiden teşekkürler.
    Levent

  72. Unknown // 16 Ocak 2009 03:45  

    Ewt arkadaşlar, ben de bi haftadır ''Oops. Video not available '' uyarısı alıyorum. Benim açımdan kötü olan, bir başka sitenin de aynı uyarıyı veriyo olması. sezon 8 bölüm 5 te takıldım kaldım. Quickly help me plsssssss. :)) sevgilerimle, smallville'le kalın.

Yorum Gönder

==> Küfür,hakaret,aşalayıcı sözlerden kaçınalım
==> Konu ile alakasız site reklamı yapmayalım
==> Yorumunuz için teşekkürler...