Doomsday

Doomsday Superman çizgi romanındaki kötü karakterlerden biridir.

Hikayesine göre 2.500.000 yıl önce Kripton'da Bertron isimli bir bilim adamı tarafından yaratılmıştır. Brainiac tarafından kontrol edilmektedir. Tek düşüncesi her şeyi yok etmektir. Dünya'da ortaya çıkar ve önüne gelen her şeyi yok etmeye başlar JLA onu durdurmaya çalışır ama başarılı olamaz son olarak karşısına Superman çıkar ve Metropolis'te destansı bir savaş yaparlar. Bu savaş sırasında şehrin yarısı yıkılır. Superman Doomsday'i durdurmayı başarır ama kendisi de ölür.

Daha sonra Superman Doomsday'le birkaç kez daha karşılaşmıştır (Hunter Prey, The Doomsday Wars, Our Worlds at War, Infinite Crisis Battle of Metropolis bölümlerinde). Action Comics 825. sayısında Gog ve ordusu Superman'i öldürmeye geldiklerinde onları durdurmak için Superman ile birlikte savaşmıştır.

Güçleri

Çok büyük süper insan kuvveti, yaralanmamazlık, dayanıklılık, hızlı iyileşme ve yenilenme, her öldürüldüğünde (yenildiginde) daha güçlü olarak geri gelme.

kaynak:http://www.smallvilleck.tr.gg/

tabi dizide bazı şeyler farklı ,orjinal hikayeden şaşmalar oluyor biliyorsunuz....doomsdayı sürekli insan şeklinde görmekteyiz,ilerleyen bölümlerde resimdeki gibi görürseniz şaşmayın =)

NOT: bu arada dizide doomsday general zod ve karısının oğludur...aslında yapay bir oğuldur , çocukları olmadığı için onu yaratmışlardır....

17 yorum

  1. Adsız // 10 Kasım 2008 15:58  

    ben bunun filmini izlemiştin süperman doomsday diye aslında film değilde animasyon tarzındaydı

    gerçekten durdurmak imkansızdı dommsdayi süperman en sonunda onu uzaya çıkarıyor ve tüm hızıyla dünyaya doğru yere vuruyor ikiside düşünce ölüyorlardı

    ama sonra süperman tekrar canlandırılıyordu öle bişi yani :)

  2. Adsız // 10 Kasım 2008 18:25  

    maşallah pek heybetliymiş :)

    ama sanmam dizide bu şekilde göstermezler bi kaç efekt kullanıp olayı tamamlarlar

  3. Adsız // 10 Kasım 2008 18:38  

    bu arada resimde çok tatlı çıkmış alıp sevesim geldi :)

  4. Adsız // 10 Kasım 2008 22:46  

    Pek dehşet bir abimiz,bende supermanle kapıştığı bölümün çizgi romanı vardı,supergirl falanda giriyordu işin içine ve superman ölüyordu,küçüktüm çok üzülmüştüm :).Daha öncede söylemiştim,Sam Witwer bir röportajında protezlerle Doomsdaye benzeyeceğini söylemişti,hadi bakalım hayırlısı ama Kara'nın gidişine üzüldüm be :(

  5. Adsız // 13 Kasım 2008 05:51  

    bence karanın gitmesi pek bişeyi dğeiştirmiyor o yüzden üzüldüğümü söyliyemem :)

    artık doomsdayı görmek istiyorruuuuuuuz

  6. Adsız // 13 Kasım 2008 09:01  

    Bütün karakterler dizide bir unsurdur.Ayrıca Fausa Kara'nın açtığı geçitten dünyaya geldi ve Doomsday'i uyandırdı.Kara Kryptonla ilgili anıları şüphesiz Clark'tan daha çok. Dizideki bütün karakterleri seviyorum. 2-3 karaktere odaklanıp dizi izlemek bana göre değil.

  7. Adsız // 13 Kasım 2008 16:19  

    En son yazan adsız arkadaşımın fikirlerine tamamen katılıyorum , her karekterin dizi için rolu çok büyük , ki öyle olmasa dizi bu günlere gelemezdi...

  8. AddictedtoSmallville // 13 Kasım 2008 19:28  

    Bende teşekkür ediyorum Admin arkadaşım :), bu arada teknik bir arızadan dolayı nickimi kullanamıyorum; ben addictedtosmallville

  9. AddictedtoSmallville // 13 Kasım 2008 19:30  

    Aha yaptım :) biz şafak vaktini yaşarken, oradakiler Abyss'i izliyor olacaklar ve sevgili adminimiz bize yine en kısa sürede o bölümü sunacak :D

  10. Adsız // 13 Kasım 2008 19:36  

    haklısın amerikada yaşamak varmış =) neyse yapacak bişi yok 1-2 gün rotar fazla sorun olmaz...hep beraber izlicez...

  11. AddictedtoSmallville // 13 Kasım 2008 19:40  

    bazen diyorum ki siteyi daha geç keşfetseydim de 8. sezon bölümlerini tümden izleseydim :D

  12. Unknown // 16 Kasım 2008 17:24  

    Bu dizinin hastaları olduğunu biliyordum ama bu kadar çok olduğunun farkında değildim. İlk olarak 4. bölüm ile başladı bu diziyi keşfetmem. Daha sonra sırf bu dizi için sınırsıza geçtim:) cnbce'den izlerken mutlaka bunun bir sonraki sezonu vardır merakından yola çıktım! İyikide çıkmışım. Çok aradım online izleyebilmek için ama en sonunda burayı buldum. Admin'E ne kadar teşekkür etsem azdır. Yoksa cnbce'de takılıp kalacaktım. Sonuçta dizileri download etmek baya bi sorun oluyor...
    Tekrar tekrar teşekkürler. Ayrıca doomsdayin çizgi filmini izleyenler bilir. Normalde dünyaya daha önceden gönderilmiştir. Onu canlandıran daha doğrusu faaliyete geçiren yine luthor'dur. Ayrıca dizi devam ederse Mercy'nin ölmesi gerekiyor!

  13. Unknown // 16 Kasım 2008 17:24  

    4. bölüm derken 4. sezon:)

  14. Adsız // 21 Kasım 2008 00:56  

    arkadaşlar peki bu Doomsday
    clark kent nasıl yok edıcek bununlar ilgili bi bılgınız varmı yada kac bölüm oynıcak lütfen benı bılgılendırırmısınız

  15. Eklentileri.Blogspot // 21 Kasım 2008 01:10  

    adsız arkadaşım bu konu hakkında bir kesinlik yok , smallvillede konu farklı olabilir , normalde baya bi savaş yapıyolar , süperman bunu alıyo gezegen dışına doğru çıkarıyor ve sert bi şekilde ikisi birden aşağı düşüyolar, ve ikiside ölüyor..ama burası smallville , mutlaka faklı olucak...bunuda ilerleyen zamanlarda göreceğiz..

  16. Abidin // 21 Kasım 2008 23:30  

    admin e katılıyorum burası smallville ,senaryo ister istemez farklı olabiliyor.daha uçamadan doomsday i getirdiler:) merakla bekliyoruz ne olacak diye

  17. Adsız // 6 Ocak 2009 01:03  

    bunu her yerde goruyorum sadece fılımlerı ızlıyerek olmaz cızgı roman ayrı bır kultur ve ılgı ıster sadece o kahramanla ılgılı fılımlerı ızlemek yetmez.. mesela supermen 4 ke sıfırlanmıstır son sıfırlama yanı konuyu yenıden ınsaa etme 1986 oldu sonra 9 yıl sonra oldurduler

Yorum Gönder

==> Küfür,hakaret,aşalayıcı sözlerden kaçınalım
==> Konu ile alakasız site reklamı yapmayalım
==> Yorumunuz için teşekkürler...