sezonun 3.bölümü..........

6 yorum

  1. Unknown // 27 Eylül 2008 21:23  

    7 sezon ikinci bölümü atlayarak izlemek sorunda kaldım bu bölümü.
    paylaşım için teşekkür ederim ama 2. bölümü de bir ara izleyebgilirsem ssevinirim.

  2. Unknown // 27 Eylül 2008 21:24  

    s7e2 yi de koyarsanız sevinirim.
    paylaşımın bütünü içince ne kadar teşekkür etsem azdır çok çok çok muutlu oldum bulduğumda

  3. Adsız // 28 Eylül 2008 03:00  

    öncelikle yorum için teşekkür ederim murat , dün yaptığım site dizaynında bi eksiklik olmuş bu yüzden 2. bölümün olduğu sayfa gösterilmiyordu , sorunu düzelttim , şuan izleyebilirsin..sevgiler..

  4. Unknown // 5 Ekim 2008 01:16  

    bu siteyi tesadüfen buldım smallvillenin 3. bölümü izleyememiş kaçırmıştım aman allahımsen harika bir iş başarmışsın bırak 7. sezonu 8. sezona bile başlamışsın ben bütün bölümleri izlemeden duramam artık
    paylaşım için sonsuz teşekkürler şu an dünyalar benim oldu tekrar teşekkürler
    yanlız kafama takıldı 8.sezona alt yazıyıdamı sen veririyorsun ya süper bir site bu

  5. Unknown // 5 Ekim 2008 01:20  

    sitenizi tesadüfen buldum burada harika bir iş başarmışsınız 7 sezonun 3. bölümünü izleyememiştim bırakın 7. sezonun tamamı 8. sezona bile başlamışsınız

    nasıl sevindim bilemezsiniz çok teşekkür ederim her türlü övgüyü hak ediyorsunuz tebrikler

  6. Adsız // 5 Ekim 2008 02:20  

    bayx arkadaşım öncelikle yorumların için teşekkür ederim...
    sorunu cevaplayım , alt yazıyı ben çevirmiyorum...fakat alt yazılar hakkında bi sıkıntınız olmasın , cümleler orjinaldir sallama bişi yoktur,iyi seyirler...

Yorum Gönder

==> Küfür,hakaret,aşalayıcı sözlerden kaçınalım
==> Konu ile alakasız site reklamı yapmayalım
==> Yorumunuz için teşekkürler...