Smallville sezon 3 bölüm 22 eklenmiştir...............koskoca sezon bitti kimse yorum yazmıyor .....hep ver ver diyorsunuz birazda alayım arkadaşlar =) vaktimin çoğunu uploadlara ayırıyoruım ama izleyen arkadaşlar nedense tek kelime etmiyorlar.....demek istediğim site için değil bölüm hakkında yazabilirsiniz.....bi muhabbet ortamı olur bölümü iyi yada kötü eleştirebiliriz....

kimseyi sitede zorla tutmuyorum , ama bu ay 5000 üstü tekilim var...bu şu demek siteye 5000in üstünde farklı insan girmiş demek....ama herkez izliyor kaçıyor..halbuki ben burda bu işi karşılıksız yapıyorum....siteden bi gelirim yok.....izleyemeyenler için kolaylık sağlamaya çalışıyorum....kimsede dediklerime alınmasın...sadece şunu bilin sizin yorumlarınız benim için bi motivedir....Bu söylediklerimde 3.sezonu çok isteyen arkadaşlara yöneliktir...

3. sezonu 1 haftada bitirdim , isteğe göre 4. sezona devam edicem.......isteyen yoksa ben zaten 8. sezona devam ederim....kalın sağlıcakla....

İYİ SEYİRLER

BU ARADA BÖLÜMÜN GÖRÜNTÜ KALİTESİ BİRAZ DÜŞÜK OLMUŞ KUSURA BAKMAYIN..



smallville sezon 3 bölüm 22 online izle, smallville sezon 3 online izle

3 yorum

  1. _mercan_ // 22 Ekim 2008 02:44  

    ilk zamanlar yorum yazdım ama sonradan ara verdiğim doğru :( bizlerde daha dikkatli olmaya çalışacaz kolay gelsin emeğine sağlık!
    4 gözle devamını bekliyoruz... :))))

  2. saverus // 22 Ekim 2008 13:46  

    eline sağlık admin bu kadar hızlı uploadı bende beklemiyordum.

    4. sezonu da merakla bekliyoruz.
    eklemen için ne yapabileceğimiz birşey varsa söylemen yeter.

    kolay gelsin.

  3. Adsız // 22 Ekim 2008 14:03  

    bir şey yapmanıza gerek yok saverus arkadaşım , arada bi bana destek çıkarsanız hızlı bir şekilde ilerleriz...sevgiler...

Yorum Gönder

==> Küfür,hakaret,aşalayıcı sözlerden kaçınalım
==> Konu ile alakasız site reklamı yapmayalım
==> Yorumunuz için teşekkürler...