Bu konunun Smallville ile ne alakası var diyorsanız yazıyı okuyun...


Capcom şirketinin Ağustos 1987'de piyasaya sürdüğü bir dönemin çılgın bilgisayar oyunu Street Fighter (Sokak Dövüşçüsü)'ın ilk filmi Universal tarafından 1994’de izleyicinin beğenisine sunulmuş ve başrolünde Jean-Claude Van Damme ve Raul Julia yeralmıştı.

2.Filmi Street Fighter: The Legend of Chun-Li ,yönetmen Andrzej Bartkowiak (Romeo Must Die-Doom filmlerinden tanıdığımız) çekiyor.Filmin oyuncu kadrosuda oldukça ilginç isimler var..

Chun-Li karakterini "Smallville" dizisinden tanıdığımız Kristin Kreuk başrolde oynıyacak....

Filmin 2009 şubatta yayınlanması bekleniyor..bir çok smallville hayranı , Kristin Kreuk 'un smallville dizisinden ayrılmasından sonra sinemada nasıl bir performans izleyeceğini merak etmekte....Smallville'in LANA'sı artık Chun Li


http://smallvilledizi.blogspot.com/

Film hakkında daha detaylı bilgi için http://www.imdb.com/title/tt0891592/

3 yorum

  1. Adsız // 21 Kasım 2008 15:23  

    kristi'in smallvilleden sonra çevireceği ilk film olmayacak bu. 2007 yapımı Partition filminde oynuyor. ama lana olarak alıştığımız için filmdeki performansı pek iç açıcı olmamıştı. chun-li yerinde duramayan zıp zıp zıplayan bi tip oyunda :) oyunu hatırlayanlar bilir. galip geldiğinde sevincinden havalara uçardı garibim. hatta ben sevinsin gariban diye hep onu alır yenerdim milleti :))) hadi hayırlısı diyelim :)

  2. Eklentileri.Blogspot // 21 Kasım 2008 15:46  

    zamanın en iyi atari oyunu diyebilirz unutmak mümkün değil selman kaşlı arkadaşım.. =)

    ben kristinin bu filmde iyi bir performans göstereceğini sanmıyorum , tamam tip olarak belki chun-li yi andırabilir ama , ben oyunculuk performansını yeterli bulmuyorum , aynı şekilde smallville içinde bu geçerliydi benim için...

    bakalım artık izleyince göriceğiz tam olarak...

  3. Adsız // 21 Kasım 2008 16:44  

    bende pek sevmedim dizide. böyle bir kaç oyuncu tipi vardır. mesela bizde kurtlar vadisinin elifi bu tipte bir oyuncuydu. hangi role koyarsan koy itici bi şekil alır o rol :)) ama bu oyunculuk olarakda görülebilir bilmiyorum :) lucy liu oynasa bile daha iyidir chun li karakterini :P

Yorum Gönder

==> Küfür,hakaret,aşalayıcı sözlerden kaçınalım
==> Konu ile alakasız site reklamı yapmayalım
==> Yorumunuz için teşekkürler...